План за работа:
1.Дали имате видено црвени уши кај вашите другарчиња?
2.Поради што му се вцрвенеле ушите на вашето другарче?
Наброј ги можните одговори!
-Можеби се од студ
-Можеби од срам
-Можеби некој го повлекол за ушите
Техника sвезда на приказната
1.Кои личности се сретнуваат во текстот?
-Владе, Наде, чичко Милан, мајката
2.Време и место каде се одвива настанот?
-Во зграда, после часовите
3.Кои активности ги забележуваш?
-Доаѓање од училиште, sвонење, трчање, качување по скали, тегнење уши, вцрвенување образи.
4.Имаше ли проблем и како се реши проблемот?
-Проблем беше непистојното однесување на Владе, а се реши со фаќањето на Владе и тегнењето за уши
5. Кој беше омилен дел од настанот, а кој најнеомилен дел? Напишете…
-……………………………-……………………………….
6.Пораката од текстот?
-Секогаш треба пристојно да се однесуваме
За домашна работа на стр.157 препишете и одговорете ги прашањата на крајот од текстот.