Цели:
Да се запознае ученикот со животните процеси заеднички за луѓето и животните вклучувајќи ги исхраната (вода и храна), движењето, растот и репродукцијата.
План за работа:
1.Храната е животен процес зедничка и за луѓето и за животните
2.Некои луѓе ширум светот немаат доволно храна/вода.
3.Можните причини за ова се клима, природните катастрофи итн.
4.Треба да се јаде разновидна храна за да бидеме здрави.
5.Постојат четири главни групи на храна:
-јаглехидрати(леб ориз)
-протеини(месо риба ореви)
-масти(путерот и маслото)
-витамини и минерали(овошје и зеленчук).
За дома: направи слика од цела храна што ја изеде вчера. Потоа нацртај табела со четири колони: јеглехирдати, протеини,масти, витамини и минерали и името на храната запиши го на соодветното место во табелата.